21 september 2012

Mishas 4:e dag hemma

Ojoj...hon mÃ¥r riktigt bra. Ett litet utfall mot världens gulligaste tax, en man med en stor svart sopsäck fick ocksÃ¥ utskällning. Att gÃ¥ fint har lila damen totalt glömt bort pÃ¥  promenaden imorse.
Man kan verkligen se att hon mår toppen. Pigg och busig.
Sover fortfarande massor men ute blir hon hel vild, lite som innan löpet, men det är ju inget konstigt med det, 3 minuters långa promenader. Stackars Misha som vill springa och leka.

Men jag är glad att hon är tillbaka! att hon mår så bra...och att hon är jobbig på promenaderna???
hehe...inte första gången det.

 Tobbe skulle natta Misha igÃ¥r, det kanske lÃ¥ter töntigt men hon har svÃ¥rt att somna pÃ¥ kvällen :)
efter 5 minuter ser jag att bÃ¥da ligger bakom soffan och snarkar...slängde en filt pÃ¥ dem sÃ¥ dem inte fryser . 
 

1 kommentar:

  1. Ã…h, vad gulligt !!!!
    Så söta de är....
    och vad skönt att det går framåt med sån raktfart med Misha.
    En liten fråga, kommer du från Polen? Min Svärdotter kommer ochså därifrån. :)
    I dag är det fredag, den dagen är alltid speciell tycker jag. Vi brukar städa, grilla och mysa. Ja, alltå städar gör Emma och jag på dagen...
    Ha en skön helg önskar Karin och Emma...

    SvaraRadera