4 januari 2012

Misha är redan 3 månader gammal och 14 kilo tung.

     Idag har jag bestämd för att kliva upp på vågen med Misha i min famn och se hur mycket hon väger, och så blev det hela hela 14 kilo! Börjar bli en stor tjej, hoppas hon vågar snart hoppa in själv på bussen, annars blir det tungt för mig. Här nedan finns det några kort som vi har tagit idag.
Senare på eftermiddagen har vi kommit hem efter en lååång helg hos våran Tobbe. Han för vila lite inför nästa besöket ;)
Mishas foder har kommit idag, och vilken tur för säcken vi fick av Ann, Mishas uppfödare börjar att ta slut. Skönt också att den levererades till bara några portar ifrån där vi bor...den väger nämligen en del...precis som min lilla tjockis.





God Morgon!!!!


Nyvaken prinsessa med sin hemmagjorda dummies hon älskar. (Tobbes strumpa)








 Den blicken säger mer än alla ord i hela världen, den kan betyda: "mata mig"-jag är hungrig, "Ska vi gå ut?" -  jag måste rastas
...eller DU är hela min värld.
                                                                Mitt älskade hjärta!!!



1 kommentar:

  1. Åh vilka underbart fina bilder! Hon är verkligen en liten skönhet :)

    SvaraRadera