27 januari 2012

FULL fart här...

Har gått lite segt med att uppdatera bloggen men måste skylla på tidsbrist, så är det. Har börjat jobba väldigt mycket och som det ser ut så fram till den 27 febr. blir det  inte lugnare på jobbfronten.
Att gå upp 4:15 varje morgon är ingen höjdare kan jag säga, direkt efter jag har vaknat går jag ut med Misha på en lite runda, sen in igen, en kopp kaffe -så man orkar öppna ögonen, borsta tänderna och springa till bussen...med stackars sega morgontrötta valp. Vi åker hem till Isabella och Goffer- en underbar, smart och otroligt vacker schäfer valp på ca3,5 månader. Han och Misha leker så fint tillsammans och det är där hon spenderar sina dagar när jag är på jobbet. I början var jag lite orolig om dem två kommer kunna varva ner, vila under dagen osv, men Isabella har koll på dem och ser till att dem separeras och har en sov/vilostund. Skönt att veta att Misha är i goda händer och tassar ;)
Det ända jag kan tycka är liiite tråkigt är att så fort vi kommer hem och jag hinner låsa dörren...ligger min söta tjej och sover redan! hehehe... ja, bra att det är bara fram till den 27 febr som jag jobbar så mycket.
Blev lite dåligt med träning pga detta men vi tar igen det när det lugnar ned sig på jobbet.
Har också hunnit att anmäla oss till OPEN SHOW i Sala den 18 febr där vi kommer träffa Mishas kullsyskon,  Ann (uppfödaren) och...så ska jag ställa ut min lilla tjej för första gång ;)
Tycker det är super spännande att hon ska få träffa sina bröder och systrar .
När det gäller utställningsbiten så har jag ingen erfarenhet och vet inte hur det går till...vet bara att hon drar i koppel som en tok och kan inte "stå fint" hehe så det kommer nog gå riktigt bra ;)
men det viktigaste av allt är att denna är hennes dag och vi ska ha kul.

Imorgon ska vi åka till Sthlm, hälsa på mina vänner jag inte har träffat på länge. Först åker vi till en väninna som har två söta små barn, en pojke på 2 och en flicka på 4.
Ska bli nyttigt för Misha att träffa såna konstiga, små versionen av människor :P
Undrar hur det komme ratt gå?!
Senare samma kväll ska vi på Annas 30 års fest!!!!
Och DET ser vi fram emot...hinner inte ens smsa folk nu när jag jobbar så mycket så det ska bli trevligt att dricka lite öl och bara umgås med andra.
 Igår köpte jag och Tobias lite presenter som vi ska ta med oss...skönt att slipa göra det imorgon i sista stund.



Här kommer lite nya bilder på Misha och hennes nya kompis Goffer.

stackars Goffer - en miniflodhäst sitter på honom...


1 kommentar:

  1. Oj vad hon växer!, skönt att man vet att ens hund är i bra händer när man är borta.
    Lycka till på utställningen :)
    Hälsningar
    Johan & Theo

    SvaraRadera