16 januari 2012

Första mjölktanden borta och ett truckkort!!!

Igår upptäckte jag att två av mjölktänderna  är borta, övre käken, båda framtänderna :) sen kan man se små vita prickar som syns där, spännande. Än så länge så har hon inte varit speciellt sugen på att tugga på saker här hemma, förutom sina egna leksaker...men ja! strupmor älskar hon att leka med.
Misha verka känna sig  mycket tryggare här hemma och jag tycker om att jag får mer kontakt med henne, vilket känns riktigt bra.
Hon har också vuxit massor.

En dag jag har tid och ork kommer jag att lägga upp nya bild på min sötaste tjockis.

Den 9:e jan har jag börjat jobba på det nya jobbet här i Uppsala och är hel slut, utbildningar och en massa annat man ska lära sig varje dag. Sedan kommer man hem och får en super energi kick när man ser att Misha är så otroligt glad av att se mig komma hem! all stress och trötthet går bort på en sekund!
Idag var det dags för ett truck utbildning, vi skrev ett teoretiskt prov och sedan var det dags för uppkörning :)  teoriprovet gick bra och jag blev godkänd med 42/50. Köra truck var riktigt kul, imorgon ska jag testa att köra andra typen av truck.
Men man kan lugnt säga att truckkortet har jag redan i backfickan ;)
Nu ska jag ta en kopp te, dusch sen är det dags för en sista kvällspromenad och soooovaaaaa..... mmmm
älskar sova ;)

1 kommentar:

  1. Hej, vad härligt det är när dom växer, jag har ju en grabb på 9 månader som börjar se ut som en hund igen, du kommer märka vad jag menar när bakbenen börjar växa före frambenen :P
    //Goldret

    Kolla gärna min blogg, http://husseochjag.blogg.se

    SvaraRadera